joi, 12 ianuarie 2012

Xx School : Placere sau .... obligatie :D Xx

Alooha ! De obicei scoala este o obligatie . In cazul meu este o mare obligatie . Niciodata nu m-am dus pt. ca vreau la scoala , m-am dus pentru ca trebuie . Urasc scoala din mai multe puncte de vedere : colegi enrvanti , tmeme multe ,trezit dimineata , colegi prosti , etc . Insa daca e sa vedem partea plina a paharului ar fi cam asa : prieteni , pauze .... si distractie . Cand eram la gradi , deabia asteptam sa inceapa clasa I :)) Dupa cativa ani am crescut si acum zic : " Ce fraiera eram atunci ;)) " Insa , imi place sa rad cu vechii mei colegi de peripetiile din clasele 1-4 si de cazaturile din neatentie . Oare merita ? Nu stiu , dar este o cale de distractie  la fel ca si lipitul hartiilor pe spatele colegilor cu mesaje de genu : " Little Pig" si atunci cand radem de profesori si le facem porecle secrete. Sincer , unoeri scoala ma ajuta sa trec peste unele perioade prin acre mai trec din cand in cand .. ca de exemplu : singuratatea , ura , certurile . temele sunt celemai NASPA ! Ce rost au ? Eu si colegii mei mereu ne plangem de temele in exces. Oricum , fiecare om .. stai un piiic , aproape fiecare , are parte la scoala . Deci pentru voi ce este ? O placere sau o ... obligatie ? ;D

2 comentarii:

  1. Scoala este o placere pentru mine[oarecum], probabil daca nu as avea colegii amuzanti pe care ii am si cativa profi super de treaba ar fi un chin, dar e ultimul an in scoala in care sunt acum si deci e placere maxima :))

    RăspundețiȘtergere