duminică, 8 ianuarie 2012

Xx Just Alone Xx

Buna ! Toata lumea ma intraba (in special familia) , de ce ma port asa indiferent. Ei nu stiu defapt ca eu ma simt singura. Niciun prieten sau coleg nu ma mai suna de o vreme , am pierdut conexiunea cu una dintre cele mai bune prietene ale mele si in fiecare zi ma simt din ce in ce mai singura , dar pregatita sa infurnt aceasta singuratate.Stiu , sunt doar un copil . Dar ce vafi atunci cand va incepe scoala ? Oare toate se vor intoarce la normal ? Inca nu stiu , dar aseara am relizat ca ura este de fapt iubire in cazul baietilor. Stiu, pare ciudat dar asa este . Am urat un baiat care mi-a "frant inima" , dar azi noapte am realizat ca , il iubesc ! Oare de ce ? nu stiu. Nu stiu ce-mi poate alina singuratatea. Cred ca acest blog unde am reusit sa-mi fac primii prieteni din blogosfera si unde am reusit sa ma descarc de cateva ganduri negative . Incetul cu incetul imi voi reveni , dar peste ceva timp voi purta povara trecutului. Sper sa ma integrez in vre-ungrup la scoala , pentru ca in primul semestru nu am avut ocazia prea mare . Nici nu siu in ce grup as vrea sa fiu .Oricum , singuratatea aceasta ma omoara cu zile .Nu am cui sa-i impartasesc noile mele idei pe 2012 sau nu am cu cine sa ma pimb prin oras , sa discutamla telefon despre problemele noastre si nu am cu cine sa ma joc de-a "Clipitul". Oare asta este inceputul unui nou capitolin viata mea : " Just Alone" sau o faza trecatore ? Sper sa fie a doua varianta pentru ca nu vreau sa-mi pierd prietenii din nou . Acum , trebuie sa inchei acest articol si sa va sun Byee !

4 comentarii:

  1. Să ştii că noi îţi suntem alături şi nu trebuie să te simţi singură. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Fi optimista. Probabil amicii tai au probleme, sau asteapta sa-i contactezi tu.. Nu-ti face griji. Va incepe scoala si totul va fi bine. Poate iti gasesti vreo/vreun nou prieten pe la alte clase.. :* Multa bafta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur poti lua leapsa :) !

    RăspundețiȘtergere