sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Xx Cu ce-mi ocup timpul Xx

Buna ! Mdaa , poate va intrebati cu ce-mi ocup eu timpul . In primul rand : blogul . In al doilea rand: sunphoto.ro . Si in al treilea rand : seriale. Am sa fac cateva recomandari . Aceste recomadari sunt niste seriale fantastice dupa parerea mea . Poate mirifice . Toate sunt cu genul : mister exceptand 10 things i hate about you care e un serial adolescentin . Voi face au o mica descriere ale serialelor ca sa nu va uitati degeaba.

Pe locul 4 : 10 things i hate about you.
Un serial pentru adolescenti . Nu va suna prea bine nu-i asa ? Ehh, va inselati . Este un serial foarte bun . Este vorba despre doua fete Kat si Bianca ( numele meuu ) care au un tata foarte protector si speriat ca ele ar putea ramane insarcinate . Fiecare isi face cucerirea , bineinteles Kat este fata egoista si sarcastica care se preface ca il uraste pe Patrick ( cucerirea) , dar in secret este pur si simplu innebunita dupa el .Bianca e fata draguta si etc etc care vrea sa ajunga majoreta de aceea se imprieteneste cu majoreta sefa . Am uitat sa mentionez ca cele doua se muta din Ohaio ( parca asa se scrie) undeva prin California parca . Oricum , este destul de bun pentru amatorii de drama adolescentina . :D Hope you like it . ( il puteti urmari pe  http://vplay.ro/ )


Pe locul 3 : The Lyng Game .
Un serial al naibii de bun , defapt neasteptat de bun . Este vorba despre Emma  , o fata adopatatasi chinuita de soarta avnd un un frate pervers si o mama dura . Cand ea afla ca are o sora geamana , Sutton care e bogata si are tot ce isi doreste ; parinti super draguti si o sora super cool se satura de chinul de acas si pleaca la sora ei . Acolo Sutton decide ca ele doua sa faca schimb pentru ca Sutton sa mearga sa gaseasca mama lor biologica . Aceasta ccepta , dar lucrurile se incurca cand se indragosteste de iubitul lui Sutton (acesta stiind ca nu e Sutton) si cand bineinteles Sutton afla ca cei doi sunt impreuna . Vedeti ce se intampla urmarind acest serial. oricum , sunt foarte multe de spus acasa ca trebuie sa il vedeti chiar voi numai pe www.vplay.ro.



Locul 2 : The vampires diaries .
Este cu vampiri ati inteles . ideea e ca e o poveste incalcita . Nu stiu daca o pot pune intr-un singur fragment. Este vorba despre Elena , o fata simpla caruia parintii i-au murit intr-un accident de masina . in oras apar 2 vapiri : damon (f*cking hot si tipu` rau) si Stefan ( tipu` bun ) .Elena se indragosteste de Stefan si apoi sunt impreuna . Dupa ce ea afla cae un vampir si ca seaana cu Katherine ,fata pe care au iubit-o cei doi in urma cu 145 de ani . Stupid ? Nu e ! e chiar interesant. Oricum , mai multe de ataea nu va pot zice , intru prea mult in detaliu si vreau sa va las pe voi sa descoperiti tainele acestui serial . Hope you like it ! ( il puteti urmari gratuit numai pe www.vplay.ro.



Locul 1 : Pretty Little Liars .
OMG ! Best serial ever ..... Cu atea mistere , atat de .. nu pot explica . Este mirific . Trebuie sa-l vedeti . Eu astept nerabdatoare urmatorul episod. este vorba despre 5 fete care erau BFFS , dar dupa ce una dintre cele cinci moare ( Alison ) cele 4 tot primesc mesaje de la un misterios "A" .sunt amenintate ca vor muri . In tot acest timp ele incep sa se apropie de cine este A si misterul etse tot mai greu de dezlusit . Probabil va intrebati cum le cheama pe cele 4 . Am uitat sa va zic asa ca : Aria , Spencer , Hannna si Emily. Nu va mai spun vreau ca totul sa ramna un misteer . Sper sa va placa recomandarea asta speciala . Il puteti urmari gratis numai pe www.vplay.ro.



Sper din toata inima ca veti privi vreun serial din cele selectate aici si vreau sa-mi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale . Thanks ! Buh Byye !

5 comentarii:

  1. Multumim pentru acest "mini" top. O sa le vizionez pe cele care nu le-am vazut din lista de mai sus. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesant serialul.M-a făcut curioasă! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria : Asta era si ideea mea . Sunt foarte bune cand te plictisesti si daca vrei pe cineva cu care sa discuti despre ele eu sunt aici :D !

    RăspundețiȘtergere
  4. Super, cred o sa vad si eu episoade dintr-unul!

    RăspundețiȘtergere