vineri, 6 ianuarie 2012

Xx The life is so sucks Xx

Heii ! Sincera sa fiu uneori imi urasc viata . O detest . Ca sa numi pierd controlul imi repet in minte : " This is the life" . Totul tine de mine . Lacrimile mele nu sunt dese pentru ca nu le las sa cada. Nu vreau saart cat de sensibila sunt si cand de urata e viata . Gandesc pozitiv . Singurele lucruri care ma fac fericita sunt : rain , music and my BFF ( Deea) . In rest vad totul ca si cum as vrea sal ingrop pentru o viata . Mereu imi doresc : sa ploua, sa fiu cu my BFF si sa rasune muzica la maxim . Stiu ca e ciudat , dar este cea mai mare dorinta a mea . Lumea isi va bate joc de ea daca o voi "impartasi" cu asa zisi mei prieteni . Cateodata nu-mi dau seama cum viata poate lua o latura asa uarat , o latura intunecata , nestiuta de nimeni .Poate ca este o comparatie mult prea exagerata , dar eu asta cred . Lumea este dominata de aceasta parte intunecata a vietii mereu . Uneori imi doresc sa traiesc mai mult ca sa po bucura de dragostea celor dragi , dar uneori imi doresc sa nu ma fi nascut vreodata . Poate am facut o greeala care mi-a schimbat viata . Nimeni nu stie si nu-si da seama cand afce o greseala, crezand ca viata lui va fi mai buna facand acel lucru " miraculos" . pana la urma Dumnezeu le intoarce pe toate intr-o zi .

Un comentariu: