sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Xx Prietenii : oare chiar sunt prieteni ? Xx

Heii ! Stiu , suna prosteasca aceasta intrebare . Este un adevar gigant despre asa zisii nostri prieteni care "ne ajuta" . Am cativa prieteni si eu care cand e mai naspa faza pleaca , fug sau se prefac ca nu stiu cum sa te ajute . Probibil eu sunt mult prea paraonica. Am o pritena care ma trateaza ca pe o sclava , dar cum se zice Dumnezeu le intoarce pe toate . Mereu ne bazam pe oameni fara vreo valoare si cand ne dam seama c am gresit parca suntem lasati , singuri si ignorati . Asta patesc eu acu . Vacanta ma lsat sa ma gandesc la oameni pe care eu ii consideram prieteni si cu care impartaseam cele mai ascunse secrete. Acum imi e frica sa ma cert cu ei ( ceea ce nu vreau sa fac ) pentru ca au o arma foarte puternica impotriva mea : secretele . Acum , stiu totul si ma gandesc sa nu cumva sa ma pierd din nou in dulcegariile lor  : "Esti cea mai buna prietena" sau " Te iubesc pentru ca-mi esti BFF " si multe alte chestii acre ne fac sa ne pierdem in universul fake-urilor . Prietenii niciodata nu iti vor zice nimic. pana la urma vreu fapte nu vorbe . Toata lumea discuta pe la spatele meu si aceia sunt "prietenii" mei care se pretind prieteni . Dusmanii mei mereu imi zic : cutarica mi-a spus ca nu stiu ce despre tine " .Acum circula vorbe peste tot .... adica WTF ? Am realizat ca numai prietenii pe care ii cunosti de o viata sau mai putin ( adica prietenii vechi) iti vor fi alaturi indiferent de ce se va intampla sau ce va fi in viitorul apropiat.Sigur ca un prieten bun nu te judeca dupa cum arati , cum te imbraci sau ce stare sociala ai . Prieteni falsi poti avea la orice varsta , dar rietenii adevarati se arata numai dupa o lunga vreme , cand vei tine inca legatura cu acel om. Sper ca v-a placut acest articol si sper ca vei mai citi in continuare blogul. buh Bye !

3 comentarii:

  1. multumesc mult pentru vizita!:D si succes!:D te mai astept pe la mine!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. prietenii ni-i putem alege, si de obicei acele persoane cu care ne petrecm timpul seamana cu noi, deci daca ei ne sunt prieteni adevarati e bine, daca nu inseamna ca trebuie sa facem socoteala :):d sa-i zic asa.

    RăspundețiȘtergere